loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 662 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (13)

 

 

 

سخنی با شما ......

 

سلام..اومدم بگم بعضی از رفقا مطالبی رو بهم گفتن که خیلی ناراحتم کرد..متاسفانه به اسم من میرن حرف میزنن مطلب میگن تو وبلاگها و جاهای دیگه..این ادمها رو به صاحب همین لحظات و دقایق و روزها واگذار میکنم..به خدا نمیدونم چرا بعضی از رفقا از من خوششون نمیاد و دارن به اسم طرفداری از قبیله و من با نام من این مطالب رو جاهای دیگه میگن..

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سایه ماه در تاریخ 1392/08/21 و 12:12 دقیقه ارسال شده است

سلام به روی ماه همه. از لطفت واقعا ممنونم زهرای نازنینم. چقد از اسم سایه مهر که خطابم کردی خوشم اومد. اگه تونستم دوباره عضو بشم شاید همین سایه مهر رو گذاشتم نام کاربریم. مهر من نسبت به تو دوست عزیزم و همه بچه های قبیله بیش از اونیه که با کلام توصیف بشه. کلیپی که از آب و آتش گذاشتین فوق العاده بود چون من اون تیکشو اصلا ندیدم (تیکه ای که عادل فردوسی پورم بود)
در اسرع وقت که سرعت اینترنتم بهتر بشه با کمال میل برات میفرستم اگه صلاح دونستی بزار تو سایت شاید دوستان دیگه هم دوست داشته باشن ....
گلم نگفتی عضویت تو سایت با عضویت تو انجمن فرق داره یا نه؟ باید تو هر دوش ثبت نام کنیم؟
البته ببخش انقد سوال پرسیدم خستت کردم ....
دوستون دارم ... خودتون میدونین چقد ...
درست حدس زدین.....
* به اندازه قدمت ایران *
اینو واقعا خارج از تعارف با تمام وجودم میگم.
چقد از این توصیف عمو عسلی خوشم میومد همیشه. اولین باری که ازش شنیدم واقعا حیرتزده شدم از این همه ذوق و قریحه ....جدا چی بهتر از این میشه به زبون آورد برای نشون دادن اندازه احساس؟
چی بهتر و بیشتر از قدمت سرزمینمونه؟

این نظر توسط زهرا سلیمانی فرد در تاریخ 1392/08/20 و 14:28 دقیقه ارسال شده است

سایه مهر عزیزم ( زهرا خانوم گل ) ما وظیفه مان را انجام دادیم ... ممنون از شما و دیگر دوستان که به نحو احسن از این پیشنهاد استقبال کردید ... عشقم صبر کن سایت درست بشه .. باز امتحان کن . نه حتماً نمیخواهد فارسی باشه سایت کلاسش بالاست خارجی هم عضو میگیره :-)

تا آنجا که یادمه عضویت در سایت مشکلی نداشت اما باز هم بنده پیگیر میشم و شما هم جسارتا مرتب چک کن ... ایشالا حل بشه .... هم مشکل شما و هم مشکل دیگر دوستان که درعضو شدن مشکل دارند

ممنون عزیزم در مورد سکانسی از آب و آتش .. قسمتی از آن را گذاشتیم ... لطف میکنی برایمان بفرستی ... آدرس ایمیل من هم zarahamrah2020@yahoo.com هست ...

التماس دعا

این نظر توسط سایه ماه در تاریخ 1392/08/20 و 14:08 دقیقه ارسال شده است

دوباره سلام. زهرا جون من یه کلیپ از مراسم آب و آتش دارم. البته فقط تونستم هفت دقیقشو ضبط کنم ولی همونم خیلی قشنگه. قسمت تجلیل از مادر و همسر آتش نشان فداکارم توشه. خودم خیلی دوسش دارم، اگه مایلین براتون بفرستم.

این نظر توسط سایه ماه در تاریخ 1392/08/20 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

سلام. اعتراف میکنم انتظار نداشتم به این سرعت جوابمو بدین. زهرای عزیزم بینهایت ممنونتم. الانشم باورم نمیشه دارم با خودت صحبت میکنم. اول بگم اسم منم زهراست ولی واسه تکراری نشدن اسم بلوتوثمو گذاشتم.دوم فقط خدا میدونه این مدت چقد برات دعا کردم به خاطر اون کار خیرتون که هیچ جا نمیشه نظیرشو پیدا کرد. واقعا ایده نابی بود. ان شاءاله خدا خودش به نیکی جواب دل مهربونتو بده که باعث شدی خیلیا تو همچین کار بزرگی سهیم بشن. عزیزم همه مراحلی که گفتیو من انجام دادم حتی اسمم تو فهرست جدیدترین اعضای سایت چهاردهم آبان اومد لینکی هم که به میلم اومد فعال کردم اما از اونروز تا الان هر وقت بخوام با نام کاربریم که همین سایه ماه هست و رمزم وارد بشم خطا میگیره«نام کاربری اشتباه است» نکنه نام کاربری باید با حروف لاتین باشه؟ ببخشین پرحرفی میکنم ولی اگه میشه راهنماییم کن مشکل از کجاست؟

این نظر توسط زهرا سلیمانی فرد در تاریخ 1392/08/20 و 12:58 دقیقه ارسال شده است

سایه ماه عزیز روش عضویت در هر سایتی متفاوت هست ...چه توی رزبلاگ قبیله هواداران احسان علیخانی چه در سایت جدید قبیله هواداران احسان علیخانی .. منظورم اینه که در هر دو شما باید با نام کاربری و رمز ورود متفاوت ثبت نام کنید ... فعلاً سعید عضویت در رزبلاگ را قطع کرده و کسی فعلا نمیتونه عضو بشه تا اطلاع ثانوی اما در سایت جدید قبیله که ایشالا وصل شد به راحتی میتوانی عضو شوی ... فقط خواهشا تمام مسائلی که خواستی از جمله آدرس میل و نام کاربری و .. را کامل و صحیح پر کن ... بعد پر کردن فرم عضویت برای شما به اون آدرس میلی که در فرم عضویت ذکر کردید میلی میاد ممکنه آن میل در این باکس یا در اسپم بره ... با کلیک کردن بر روی آن لینک آمده شده در میل تان میتوانید وارد سایت شوید و به راحتی با نوشتن نام کاربری و ... نظر بگذارید و عضو سایت قبیله بشوید ........... امیدوارم کمکت کرده باشم

این نظر توسط سایه ماه در تاریخ 1392/08/20 و 10:45 دقیقه ارسال شده است

سلام. یه سوال دارم، خواهشا هر کی میدونه جوابمو بده. کامنت هایی که تو این سایت میزاریم(سایت قدیم) تو سایت جدید هم ثبت میشه و بر عکس؟ من چند بار مشکلمو در ورود به سایت پرسیدم البته تو سایت جدید اما الان که سایت بالا نمیاد هنوز جوابمو نگرفتم باور کنین خودمم دارم قاطی میکنم؟ ثبت نام تو انجمن با ثبت نام تو سایت جداگونن آیا؟ یعنی برای استفاده از مطالب انجمن باید اونجا دوباره ثبت نام کنیم؟ من حتی نمیتونم با نام کاربری و رمز عبور خودم به سایت وارد بشم خطای اشتباه بودن نام کاربری رو میگیره.یواش یواش دارم کلافه میشم و سردرگم... خوب بزار بشمارم چندتا سوال شد؟ قطئا بیشتر از یکی شده، بالاغیرتا یه آدم صبور باحوصله جواب منو بده.خدا خیرتون بده. راستی یه سوال دیگه همین الان به ذهنم اومد هر کی تو سایت جدید عضوه اینجام( سایت قدیم) با همون نام کاربری و رمز میتونه وارد شه یا دوباره باید ثبت نام کنه؟

این نظر توسط ..... در تاریخ 1392/08/20 و 1:28 دقیقه ارسال شده است

سلام تورو خدا این بخش ثبت نام رو فعال کنید
خواهش میکنمممممممممممممممممممممممممم

این نظر توسط Setare در تاریخ 1392/08/19 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

خدایا...عجب آدمهایی ان!شکلک
نمیدونی با است چه کامنتهایی میدن عزیزم....شکلکشکلک

این نظر توسط الهه در تاریخ 1392/08/19 و 21:01 دقیقه ارسال شده است

واقعا نمیدونم به این افراد چی بگم اخه واقعا چه نفعی از این کار میبرن خب جای اینکه کپی برداری کنید خودتون خلاقیت داشته باشین اگرم ندارید خب چرا دیگران رو عذاب میدین واقعا وجدان دارین چرا ابروی دیگران رو میبرید خدا از هرچیزی بگذره از حق الناس نمیگذره داش سعید تلاشهای بی منت شما برما پوشیده نیست بزار هرچی میخوان بگن اینم یه امتحان دیگه هست شما باید محکم باشین و اجازه ندین این حرفا روی شما تاثیر بزاره شکلکشکلک

این نظر توسط maryam در تاریخ 1392/08/19 و 19:50 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک دوباره؟شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 222
  • بازدید امروز : 448
  • باردید دیروز : 4,252
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 10,815
  • بازدید ماه : 44,713
  • بازدید سال : 268,893
  • بازدید کلی : 5,915,618
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..