loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 544 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (11)

 

 

 

پس از ماه ها خبر قبیله امروز روی خروجی سایتها قرار گرفت ..

احسان علیخانی با "پشت صحنه" به تلویزیون برمی‌گردد..

 

 

سلام..خبر پشت صحنه و درخواست مشارکت در این برنامه ماه های پیش از قبیله منتشر شد که امروز روی خروجی خبرگزاریها قرار گرفت..احسان علیخانی با سری دوم «پشت صحنه» به تلویزیون می‌آید. برنامه «پشت صحنه» در این سری منحصر به قهرمانان ورزشی نیست بلکه نخبگان علمی، هنری، سیاسی نیز در آن حضور دارند..زهرا م..مهدخت..

 

زهرا بازدید : 727 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

مشارکت در ماه عسل 93 و پشت صحنه ....

 

 

سلام..همونطور که قبلا گفته بودیم و خیلی ها هم نظرات جامع و قابل تاملی داده بودند همه ی شما رفقای خوبم میتونید در ماه عسل 93 و پشت صحنه مشارکت داشته باشید و نظرات خودتون رو طبق اون لیستی که دادیم ارائه بدید تا ایشالا مورد ارزیابی قرار بگیره و اعمال بشه در برنامه در صورت خوب بودن..

زهرا بازدید : 537 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (3)

 

دانلود کلیپ فوق العاده زیبای قهرمانان اختصاصی سایت قبیله ...

 

 

سلام.یادمه پارسال همین موقع ها بود که برنامه ی پشت صحنه پخش می شد.همون موقعا بود که به مناسبت پخش اون برنامه و ایام الله دهه ی فجر یک کلیپ ساختیم . راستش این کلیپ جزء هدیه های تولد احسان علیخانی هم بود.امیدوارم دانلود کنین و کلیپو ببینین و  تجدید خاطره ای بشه براتون از برنامه ی پشت صحنه.جا داره تولد 2تا از خواهرای عزیزتر از جانم زهرای عزیز و باران رو هم با چند روز تاخیر تبریک بگم.با آرزوی بهترینا براشون.... دوستای گلم کلیپ فوق در آپارات ( کانال قبیله ) هم گذاشته شده ... ممنون از کیانا عزیز

زهرا بازدید : 265 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (3)

 

 

 

اختصاصی سایت قبیله ....

 

 

سلام..روزهای برفیتون پر باشه از سادگی و پاکی و سفیدی برف..خدا کنه گرما پای ثابت دلهاتون باشه..گرمای عشق و محبت و زندگی و امید..این مطلب اختصاصی سایت قبیله هستش ..پشت صحنه به سال دیگه موکول شد و امسال پخش نخواهد شد..احسان علیخانی شب عید ویژه برنامه ی نوروز 93 شبکه ی 3 رو روی انتن خواهد برد..پشت صحنه سال دیگه پخش خواهد شد..یاعلی..

 

 

 

 

 

زهرا بازدید : 602 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (1)

 

 

 

مشارکت در سری جدید پشت صحنه ...

 

 

سلام..شما رفقای عزیز میتونید در سری جدید برنامه ی پشت صحنه مشارکت داشته باشید..و در مورد هر چیزی که یه برنامه ی خوب رو شکل میده نظر بدید..در ادامه ی مطلب چگونگی نظر دادن رو خیلی شفاف توضیح دادم..اگر در این چارچوب نباشه نظراتتون تایید نمیشه..برای مشارکت به ادامه مطلب تشریف بیرید ....

 

 

 

زهرا بازدید : 1326 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (11)

 

 

سری جدید و متفاوت برنامه پشت صحنه ...

 

 

سلام .. خوبید ؟؟ عزاداریهایتان قبول درگاه حق ...  دنیا دنیا دلمون تنگ میشه وقتی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی به دلایلی بالا نمیاد .. شرمنده روی ماه تک تک شما دوستان هستیم ... خیلیها لطف داشتند و پیگیر حال و احوال ما و قبیله شدند و  خیلیها هم طبق معمول پشت سر ما و قبیله حرف زدند ... ایشالا  در اولین فرصت ممکن  سایت قبیله هواداران احسان علیخانی  با کلی خبر جدید  و خوب به جمع شما بهترینها بر میگرده ... فعلاً این خبر دست اول هدیه ما به شما دوستای عزیز ... حتماً برای آگاهی از این خبر و تیتر این پست به ادامه مطلب تشریف بیاورید ... تشکر فراوان از دوست عزیزمان بنام یه فنجان چای  

 

 

زهرا بازدید : 372 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (1)

 

 

احسان علیخانی: عموی شهیدم قهرمان دوران کودکیم بود/از دنیا متنفرم که آدمها را به جان هم می اندازد!..متن کامل مصاحبه ی احسان علیخانی با تماشا در ادامه ی مطلب..

 

سلام..احسان علیخانی در تازه ترین گفتگویش از عموی شهیدش سخن گفته؛ عمویی که قهرمان دوران کودکی او بود و او تاکنون درباره او سخن نگفته بود چون کسی در این باره از او نپرسیده بود!..بعد از اتفاقات و حاشیه‌های سال گذشته که به واسطه برنامه سال تحویل 91 برای احسان علیخانی رخ داد خیلی از ما منتظر یک مصاحبه جنجالی از او بودیم تا حرفهایی را بزند که منتظر شنیدنش هستیم. اما این اتفاق نیفتاد و او به جز یک گفت‌وگو درباره تولدش با هیچ رسانه‌ای درباره حال و روز آن‌روزهایش حرف نزد. گفت‌وگویی که پیش روی شماست بعد از پیگیری‌های فراوان دنیا خمامی در روزنامه «تماشا» صورت گرفت و نتیجه 2 ساعت پرسش و پاسخی است که تا به حال این مجری به آنها جواب نداده از اتفاقات 91 تا سینما، موسیقی و حتی فوتبال. اما باید اعتراف کرد که با احسان علیخانی گفت‌وگو کردن یکی از آن کارهای سخت شغل ماست؛ چون روبه‌روی کسی قرار می‌گیری که با تکیه بر حرفه‌اش استاد طفره رفتن و بحث را به بهترین شکل عوض کردن است ولی خب شاید اگر این گفت‌وگو تصویری انجام می شد برای اولین بار علیخانی خودش میهمان یک تاک شو بود و «صندلی داغ»‌ای از آب درمی آمد که دیدنی بود. به هرشکل هرچند که در گفت‌وگوی مکتوب نمی شود کنش ها و اتفاقات حاشیه‌ای یک مصاحبه را منعکس کرد اما سعی کردیم تمام حرفهای او را پیاده کنیم تا چیزی از قلم نیفتد..

 

این تصادف همون تصادفی هستش که ما در همون زمان گفتیم که خدا روشکر احسان علیخانی حالش خوبه..اگه به ارشیو سایت سری بزنید میتونید حتما پیدا کنید که ما اطلاع دادیم حالشون خوبه..

 

زهرا بازدید : 272 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 

به نظر من این برنامه پشت صحنه نبود، بلکه خود صحنه بود، صحنه اینجاست یعنی من و شما در کنار مادر، پدر، خواهر، برادر، دوست، مربی، همسر، فرزند، مادر بزرگ و پدر بزرگ..

 

 

سلام..هم قبیله ای خوبمون خانم فاطمه صادقی متنی رو نوشتن در مورد پشت صحنه که میتونید شما هم اونو در ادامه ی مطلب بخونید ..ممنونم از حانم صادقی بابت فرستادن این متن زیبا..ماندگار باشید..التماس دعا..یا علی..

 

زهرا بازدید : 416 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

رسما پرونده ی پشت صحنه با دانلود کردن پشت صحنه ی پشت صحنه بسته میشه..

 

سلام..با قرار دادن دانلود پشت صحنه ی پشت صحنه دیگه رسما پرونده ی این برنامه بسته میشه و به ارشیو میپیونده..میتونید در ادامه مطلب دانلود کنید..ممنونم از رسانه ی ورزش..التماس دعا..یا علی..

 

زهرا بازدید : 375 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

عکسهای پشت صحنه ی پشت صحنه در ادامه ی مطلب..

 

 

سلام..امیدوارم که نوروز 92 واستون اتفاقات خوب و عزیز بیوفته که انرژی یک سالتون رو تامین کنه  ایشالا..پشت صحنه ی پشت صحنه رو شاید خیلی ها نتونسته باشن ببینن..هم قبیله ای خوبمون که خیلی زحمت کشیدند در طول پخش پشت صحنه و عکسهای فریم به فریم برنامه رو میفرستادن واسمون عکسهای کامل پشت صحنه ی پشت صحنه رو واسمون فرستادن که میتونید در ادامه ی مطلب ببینید..من خیلی سپاسگزاری میکنم از هم قبیله ای خوبمون فاطمه خانم که این مدت زحمات زیادی رو واسه قبیله کشیدند ایشالا باز هم در کنارمون باشن و کمکمون کنند واسه برنامه های دیگه..ایشالا در تلاشیم که دانلود خود برنامه رو هم بگذاریم تا دیگه رسما پرونده ی پشت صحنه رو ببندیم..تا الان همه ی قسمتها رو هم عکسش رو گذاشتیم و هم دانلودش رو..التماس دعا..یا علی..

 

 

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 5592
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 179
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 820
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 12,217
  • بازدید ماه : 32,899
  • بازدید سال : 257,079
  • بازدید کلی : 5,903,804
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..