loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 37085 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (175)

 

 

صفحه ی رسمی احسان علیخانی در اینستاگرام ...

 

سلام..احسان علیخانی در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یک صفحه باز کرد به ادرس instagram.com/ehsanalikhani93..این صفحه توسط خود احسان علیخانی اداره میشه..احسان علیخانی تو صفحه ی فیس بوکش هم اعلام کرد این صفحه رو..یا علی..سپیده کاظمی..نرگس..مهدخت..مطهره..هدی..

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رهام حسامی در تاریخ 1397/01/11 و 20:21 دقیقه ارسال شده است

من نمیدونم چقدر حوا دار داری با اشک پول درمیاری مگه یک مجری چقدر تو ایران میگیره .مگر از حیاتی و حسنی دخت بالاتری .مگه از فردوسی پور بالاتری .تو و مدیری و جوان با کمپین و اسپانسر جیب را پر پول میکنید .وگرنه من مهندس برق قدرت که کلی جون کندم و و مدرک ارشد از دانشگاه کنکوردیا مونترال گرفتم باید تو پست برق شیفت باشم یا یکسره کوه کمر برم با حدود 3 میلیون تومان اره از یک معلم کمتر من که حرفی ندارم لی ضالمانه است .من افتخار هم میکنم که ار میکنم ماشینم 301 است اونم قسطی خونم ساده است .خانم من مهندس است اونم مثل من میگیره.ولی خوب باز خداراشکر .جیب خالی نمیکنم به اسم مختلف از این و اون با احساسات بازی نمیکنم .واقا باید بعضی جان فدات بشن اگه اون صدا سیما دست من بود دست پیشکسوتان میبوسیدم .به زحمت و کارکردافراد پول میدادم نه به صرفا ناماوری.

این نظر توسط یاسمن در تاریخ 1396/08/14 و 10:53 دقیقه ارسال شده است

سلام

این نظر توسط ف در تاریخ 1396/05/11 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

مرسی که اشتهامو کور میکنی ههه

این نظر توسط بنده خدا در تاریخ 1396/04/02 و 6:07 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبین من ازتون واز بر نامتون خوشم میاد ولی وقتی فکر میکنم که شما ها وامثال شما ها دارن پول این مردمو میخورن حرصم میگیره احساس میکنم که شما ها وامثال شماها هیچ دردومشکلی ندارین خوش باشین

این نظر توسط malihe در تاریخ 1396/03/24 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از برنامه ماه عسل برنامه تون خیلی عالیه

این نظر توسط sara در تاریخ 1396/02/25 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

سلام اقای علیخانی من عادت ندارم بی مورد از کسی تعریف و تمجید کنم و اینکه عاشق و شیفته و فدایی هم نیستم من فقط بعنوان یک انسان وظیفه خودم دونستم که ازتون بابت برنامه خوب و تکون دهنده ماه عسل تشکر کنم .ماه عسل شاید برای بعضیا فقط احسان علیخانی باشه و رنگ چشایی ک با لباسش ست شده ولی برای من معنای ماه عسل درک کردن و قضاوت نکردن شماباساخت این برنامه به خیلی از کسایی ک ازقشر ضعیف جامعه هستن فهموندیدکه شاید به یک قفلی بخوریم ولی کلید اون قفل دست خداست شاید با ساخت این برنامه با سوژه های منتخب شده شما کسایی که خودشونو من معنویشونو فراموش کردن به یاد بیارن از این نظر محبوب من و دیگر طرفدارانتون هستید که حدااقل نگاه به این نمیکنید که برنامتون مختص به قشرخاص جامعه باشه از همه سطحی سوژه دارید و ماه عسل اجازه میده دل های درد دیده قشر ضعیف و متوسط یک جایی بتونن خودشونو بازگو کنن بازم تشکر بخاطر این فرصتی که در اختیار این عزیزان میزارید😇😇😇

این نظر توسط مریم در تاریخ 1395/12/29 و 9:44 دقیقه ارسال شده است

سلام فقط میتونم بگم خسته نباشی میدونم ک چه زحمتای میکشی اما بعضیا قدرتو نمیدونن اما تو به اون بعضیا کاری نداشته باش اون بعضیا همیشه هستن واسه ما بساز

این نظر توسط محمد در تاریخ 1395/12/14 و 23:38 دقیقه ارسال شده است

سلام اقای علیخانی من دوست دارم یک سری در برنامه تون حضورداشته باشم من بااینکه چندین بارازشماخواستم که درموردمشگلی که برای خانواده ما پیش امدو برادر منواز دست دادیم و ۲ تا بچه کوچک را بی پدر کردرااز نزدیک بیام و عنوان کنم که دیگر برای هیچ کسی این اتفاق نیافته و شاید یک خانواده ای راداغ دارنبینیم محمدصابری از شیروان

این نظر توسط یه هوادار در تاریخ 1395/10/30 و 10:51 دقیقه ارسال شده است

سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه
تولدتون مباااارک

این نظر توسط fatemeh در تاریخ 1395/10/28 و 2:19 دقیقه ارسال شده است

احسان جون میخوامت گلمشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...17 18 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 5592
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 179
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 820
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 12,251
  • بازدید ماه : 32,933
  • بازدید سال : 257,113
  • بازدید کلی : 5,903,838
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..