loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 263 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

 

پست احسان علیخانی در پیج ماه عسل ..

 

سلام به رفقای عزیز و نازنین ،،، خواستم خواهش کنم از شما از خودم که قدری هم در فضای واقعی و حقیقی ، زندگی کنیم این روزها خوب که اطرافت تماشا کنی سرهای خیره شده در موبایل زیاد میبیبنی آدم عاقل نمیتونه منکر تکنولوژی بشه اما آدم باهوش نمیتونه منکر اصل زندگی و حقیقت بشه ... بعضی ها آرزو میکنن که بشر روزی خودش رو از اینترنت پس بگیره اما من آرزو میکنم که بشر کنار اینترنت و فضای مجازی ، زندگی واقعی هم داشته باشه و زیست حقیقی بکنه ... دوستانی که منهای مباحث تحقیقی و علمی و جستجو برای دانش ، بیشتر روز خودشون مشغول پرسه بیخود و بی جهت و بی تاثیر در اینترنت هستن حتما یواش یواش مزه زندگی واقعی از دنیاشون کوچ میکنه ... پیشنهاد مشخصم به شما که باید حتی خودتونو مجبورکنید به انجامش یک : به زور کتاب بخواند کتاب ، هر چی گیرتون اومد  دو : به زورم شده برید تو خیابون قدم بزنید و ادما رو تماشا کنید بدون توجه به موبایل سه : موسیقی و فیلم ، خوب و پدر و مادر دار ، گوش کنید و ببینید چهار : زمانی رو بدون همراه داشتن موبایل با خانواده بگذرونید حتی به بحث و دعوا پنج : به زور تلاش کنید یک مهارت هنری که شما بشید خالق اثر رو یاد بگیرید مثل نقاشی ، خطاطی ، موسیقی ، نوشتن ، شعر و ... حتی اماتور خیلی اماتور شش : خودتونو آموزش بدین که با دلیل سراغ اینترنت برین نه بی دلیل ، یعنی زمانی که یک نیاز شما رو برطرف بکنه و 7- 8 - 9 - که خودتون بهتر میدونین ... ریشه ما در واقعیت زندگیه ، مراقبه ریشه هامون باشیم .. تماشاگر شما : احسان علیخانی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط برایت آرزو دارم خدا را عشق را آرزو را چنانکه تو خواهی و خدا داند! در تاریخ 1394/12/08 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

***


مانند یک بهار…. مانند یک عبور…


از راه میرسی و مرا تازه میکنی...


همراه تو هزار عشق از راه میرسد....


همراه تو بهار......

بردشت خشک سینه من سبز میشود.....


وقتی تو میرسی ... در کوچه های خلوت و

تاریک قلب من مهتاب میدمد.........


وقتی تو میرسی...


ای آرزوی گم شده بغض های من..


من نیز با تو به عشق میرسم..!



***



شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط از نویی شعرم پیداست کهنگی عشقت ! در تاریخ 1394/12/08 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

***


یک شب به چشمهای تو ایمان می آورم..


در راه سبز آمدنت جان می آورم..


در امتداد غربت این جاده ها عزیز...


ایمان به بی پناهی انسان می آورم..


گفتی که قلب های پریشان بیاورید.......


باشد ، بروی چشم!پریشان می آورم..


عمری شبیه عابر این کوچه های خیس......


هر شب برای پنجره باران می آورم..


وقتی که چشمهای تو لبخند می زند...


از من تو جان بخواه ، به قرآن می آورم..!




***



شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط لحظه های با تو بودن از عمرم حساب نمی شونداز آخرتم حساب می شوند از بهشت! در تاریخ 1394/12/08 و 22:47 دقیقه ارسال شده است

***


تو از تبار بهاری چگونه بی تو بمانم..
شمیم عاطفه داری چگونه بی تو بمانم..

تو از سلاله نوری تو آفتاب حضوری...
به رخش صبح سواری چگونه بی تو بمانم..

تویی که باده نابی و گر نه بی تو چه سخت است.......
تمام عمر خماری چگونه بی تو بمانم..

ببار ابر بهاری هنوز شهره شهر است......
کرامتی که تو داری چگونه بی تو بمانم..

بیا به خانه دلها که در فراق تو دل را..
نمانده است قراری چگونه بی تو بمانم..؟؟؟!



***



شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط بی شک جهان را به عشق کسی آفریده اندچون من که آفریده ام از عشق جهانی برای تو! در تاریخ 1394/12/08 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

***


یه شب باورامو یه جوری شکستن.......
که فکر کردم، حتی خدا قهره با من..
حالا اشک شوقم، دارم میدرخشم..
\"\"\"تو برگشتی تا من خدارو ببخشم..\"\"\"

باید قصمونو به دنیا بگم..
به اونا که به عشق بدبین شدن......
به اونا که میترسن از اعتماد.......
اونا که به تنهایی نفرین شدن.......
من از باور مرگ دارم میام..
تو واسم مثل فرصت آخری...
به چشمای متروکه ی من بگو...

چرا از همه آدما میگذری...
که دنیارو با من تماشا کنی...
تو که میتونستی برای خودت...
یکی بهتر از منو پیدا کنی...
کجا بودی تو این همه سال درد.......
که من زندگی کردم این مردنو.......
تو پاداش صبر و سکوت منی ...
چرا دیر شنیدی صدای منو..!



***





شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط همه نیمه گمشده دارند ولی تو تمام پیدا شده ی منی ! در تاریخ 1394/12/08 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

***


از اولش حق با تو بود انگار که دیر فهمیدمت...

تقصیر من بوده اگه سر دوراهی دیدمت...

تقصیر من بوده اگه حرفی ازت نمیزدم..

خواستم که حرفامو بگم اما یکم دیر اومدم..


من بی خبر رفتمو تو چیزی نمی دونی ازم..

تقصیر تو نیست که الان رو بر میگردونی ازم..

اینقدر سوال تو سرمه اما نمی پرسم ازت...

انگار الان دیوونه ها حالم رو می دونن فقط.........


اومدم که پس بگیرم تو رو از چنگال تقدیر.......

اومدم که مال من شی اومدم اما چقدر دیر............

من فراموشت نکردم ، نه تو از یادم نمیری...

حتی الانم نمیشه عشقو از من پس بگیری...!



***



شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط عشق را هیچ پایانی نیست وقتی یار تویی! در تاریخ 1394/12/08 و 22:14 دقیقه ارسال شده است


***


نمیخواستم اینجوری وابسته شم..

نمیخواستی اینجوری عادت کنی...

به هر کس که از زندگیت رد بشه........

به هر سایه حتی حسادت کنیم........

نمیتونم از عشق تو بگذرم..

جدایی خود مرگِ ترکم نکن..

من و تو یه اندازه عاشق شدیم.......

بیا سایتو از سرم کم نکن...

تو هم مثل من بیقراره چشات...

میدونم دلت تا ابد با منه.......

چشاتو میبندی جهانم سیاست .....

چشامو ببندم دلت میشکنه...!



***






شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط دلم کوچکست کوچکترازباغچه پشت پنچره اماانقدرجاداردتابرای کسیکه دوستشدارم نیمکتی بگذارم برای همیشه! در تاریخ 1394/12/06 و 0:27 دقیقه ارسال شده است

***


مرا ..

به تاب تحمل فرا بخوان...

به صبوری.........

ز لوح خاطره ام خاطرات تلخ بشوی.......

از این تکدر دیرینه ام رهایی بخش...

مرا به خلوت خاص خود ، آشنایی بخش...!



***



شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط دوستت دارم شمارش را نپرسی بهتر است ذهن کم میاورد گنجایش اعداد را! در تاریخ 1394/12/06 و 0:23 دقیقه ارسال شده است

***


یه چشمم اشک یه چشمم خونه امشب....

تو بیرونی هوا بارونه امشب.....

تو این بارون تب آشفتگی بود مگه کی غیر تو میدونه امشب.....

بهت فک میکنم با اشک با آه نگاهت از جلو چشمام نمیره.....

بهت فکر میکنم با عشق با بغض پیانو میزنم گریم میگیره.......

اگه گریه امونم بده میگم..

خدا میدونه بی تو خیلی تنهام..

به من برگرد جز برگشتنه تو... من از این زندگی هیچی نمیخوام..


منو شبهای سرده بی ستاره.........

منو دلواپسی هایه دوباره.........

بهت میگم که بی تو چی کشیدم..

اگه این بغضه لعنتی بذاره.....

اتاقم بویه دلتنگی گرفته همش گذشته رو یادم میارم..

من از بس دوره کردم غصه هامو دچار گریه ی بی اختیارم..

تو خواستی بینه ما چیزی نمونه........

ولی جا موند رویات تویه قلبم..

اگه تو وصله ی تنم نبودی...

چرا درد میکنه جات تویه قلبم..

نه فانوسی نه خورشیدی نه ماهی.......

دلم واسه خودم میسوزه گاهی.........

اصا من به درک من به جهنم.......

خودت خوبی عزیزم رو به راهی...؟!


***





شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط شب بخیرای آخرین امیدمن نذار تاریکی توقلبت بشینه چشاتو بروی شهرشب ببندتاچشای قشنگت خواب ببینه! در تاریخ 1394/12/02 و 1:32 دقیقه ارسال شده است

***




گریه های شبانه من..

ارزانی نگاه های عاشقانه تو باد..

از امروز تا فردا و فرداها.....

باز هم من هر روز......

روی جاده های مه گرفته انتظار.......

به انتظار تو خواهم نشست..

می دانم که روزی تو باز می آیی...

تا آن روز......

ای سبز ترین خاطره من..

چشمانم را به احترامت نخواهم بست ...!


***



شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط تو برایم بخند زخم هایم دهان می بندند! در تاریخ 1394/12/02 و 1:22 دقیقه ارسال شده است

***

اگر چه بین من و تو هنوز دیوار است......

ولى برای رسیدن، بهانه بسیار است....

بر آن سریم کزین قصه دست برداریم.......

مگر عزیز من! این عشق دست بردار است........

کسى به جز خودم اى خوب من چه مى داند........

که از تو - از تو بریدن چه قدر دشوار است...........

مخواه مصلحت اندیش و منطقى باشم..

نمی شود به خدا، پاى عشق در کار است.............

تو از سلاله ى‌سوداگران کشمیرى.........

که شال ناز تو را شاعرى خریدار است........


در آستانه ى رفتن، در امتداد غروب......

دعاى من به تو تنها،خدا نگهدار است...

کسى پس از تو خودش را به دار خواهد زد..

که در گزینش این انتخاب ناچار است ..!



***



شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 292
  • آی پی دیروز : 222
  • بازدید امروز : 931
  • باردید دیروز : 4,252
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 11,298
  • بازدید ماه : 45,196
  • بازدید سال : 269,376
  • بازدید کلی : 5,916,101
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..