loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 633 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

 

 

احسان علیخانی در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی ...

سلام ....... عزاداریهایتان قبول درگاه حق ... چند عکس از احسان علیخانی در روزها و شبهای تاسوعا و عاشورا  ابا عبدالله الحسین ... به ادامه مطلب تشریف بیارید ...

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یک نفر هست که از پنجره ها نرم و آهسته مرا میخواند گرمی لهجه ی بارانی او تا ابد توی دلم میماند! در تاریخ 1394/08/06 و 0:29 دقیقه ارسال شده است

***

آرزو کن با من..
که اگر خواست زمستان برود......
گرمی ِ دست ِ تو اما باشد...
آرزو کن با من..
“ما” ی ما ” من” نشود..
سایه ات از سر ِ تنهایی ِ من کم نشود ... !


***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط از آسمانم ماتم ببارد هراس ِ بی تو ماندنم ادامه دارد ! در تاریخ 1394/08/06 و 0:24 دقیقه ارسال شده است

***

از آسمانم، ماتم ببارد..
هراس ِ بی‌ تو ماندنم ادامه دارد..
نمی‌نویسم ترانه بی‌ تو...
چگونه پر کشد خیالِ واژه بی‌ تو...
به لب رسیده جان کجایی...
کجایی؟
که برده طاقتم جدایی....

باران تویی...
به خاکِ من بزن...
بازا ببین...
که بی‌ مه‌ِ تو من هوای پر زدن ندارم..
باران تویی...
به خاکِ من بزن...
بازا ببین...
که در ر‌هِ تو من نفس بریده در گذارم...


مگر ندانی...
چو از تو دورم..
بیراهه‌ای خموش و تار، بی‌ عبورم..

نمی‌توانم..
دگر برویم..
..که من اسیرِ این خزانِ تو به تویم..

به لب رسیده جان کجایی...؟
کجایی...؟
رهی نمانده تا رهایی.........

باران تویی...
به خاکِ من بزن...

باران تویی...
به خاکِ من بزن...
بازا ببین...
که بی‌ مه‌ِ تو من هوای پر زدن ندارم..
باران تویی...
به خاکِ من بزن...
بازا ببین...
که در ر‌هِ تو من نفس بریده در گذارم.....!


***



شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط هنوزم تو شب هات اگه ماه و داری ! من اون ماه و دادم به تو یادگاری ! در تاریخ 1394/08/05 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

***

جز تو که دنیامو بغل کردی...
حال منو هیشکی نمی پرسه...........
من با تو از هیچی نمی ترسم..
هرجا تو باشی من دلم قرصه..........
اندازه ی دریا عطش دارم..
این سینه اقیانوس آشوبه..
امشب بذار از اشک خالی شم..
من عاشقم ، گریه واسم خوبه........
من با تو دوران خوشی دارم..
دلچسبه مثل لحظه ی دیدار..........
هروقت دیدی جونمُ میخای...
دستت رو از رو قلب من بردار...
من تازه فهمیدم تو کی هستی...
قلبم داره دنبال کی میره..
بین من و آغوش پر مهرت...
این عشقه که تصمیم می گیره...........!



***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط آرزویت را برآورد می کند آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی می گریاند! در تاریخ 1394/08/05 و 23:00 دقیقه ارسال شده است

***

صادقانه می مانم.. اینجا........
اینجا صدایم آبی استـــــ..
اینجا زمزمه ی تو... در من نشسته..............
می مانم تا دستهای بلند آسمان...............
مرا تا زلال خورشید ببرد..
باور کن این جا.............
صادقانه می تابم..
بیـــــا بمان...!!!
ببین که پر از فریادم..
بیا جوانه بزن در من..!!
تا نغمه هایم جاری شود..............
دستهایم عشق تو را می خواهند...........
می مانم اینجا..............
اینجا صدایم آبی استـــــ... !


***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط داود در تاریخ 1394/08/04 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا علیخانی . بنده افشار هستم سرمایه گذار خصوصی. یکطرح بزرگ خیریه دارم که قطعا با روحیه ای که از شما سراغ دارم برای شما و برنامه ماه عسل بسیار جذاب خواهد بود درخواست ملاقات حضوری را دارم. با تشکر افشار تماس 09121001338

این نظر توسط بودنش عادتی است! عین نفس کشیدن خدا را میگویم همیشه همراهت ! در تاریخ 1394/08/03 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

***

خدا پشت و پناهت زود برگرد...
فدای شکل ماهت زود برگرد...

هوا سرد است، شالت را بینداز...
بگیر این هم کلاهت، زود برگرد...

ببین این گونه نگذاری بماند...
دو چشمانم.. به راهت زود برگرد...

دلم را می شکانی... ای مسافر...
به جبران گناهت زود برگرد...

برایت نیست جایی مثل خانه.........
به سوی زادگاهت زود برگرد...

بیا از زیر قرآنم گذر کن...
خدا پشت و پناهت، زود برگرد...!


***



شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مرا به ذهنت نه به دلت بسپارمن از گم شدن درجاهای شلوغ میترسم ! در تاریخ 1394/08/03 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

***


قسم به نم نم باران که دوستت دارم..
به اشک های خیابان که دوستت دارم..

قسم به سعدی و حافظ، به منزوی... قیصر.......
به شاعران پریشان که دوستت دارم..

قسم به مجلس مادر، به کاسه ی شله زرد........
به نذرهای فراوان که دوستت دارم..

ورای فقه، ورای کلام، باور کن...
ورای فلسفه........ عرفان......... که دوستت دارم............

بجای این که بخواهم .. و یا .. ولش کن! نه...........!
عجیب نیست کماکان که دوستت دارم..

قسم نمی خورم اما اگر قسم بخورم..
به آیه آیه ی قرآن که دوستت دارم . . . !



***



شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 623
  • باردید دیروز : 1,366
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,041
  • بازدید ماه : 47,939
  • بازدید سال : 272,119
  • بازدید کلی : 5,918,844
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..