loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 275 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (2)

 

سورپرایز احسان علیخانی در لحظات تحویل سال ..

 

سلام ...مدیر شبکه سه سیما برنامه تحویل سال این شبکه را متفاوت از برنامه‌های کلیشه‌ای خواند و گفت: امسال چهره‌ها به معنای رویه‌ای که در سال‌های قبل بوده‌اند در برنامه تحویل سال حاضر نمی‌شوند؛ تلاش کرده‌ایم فضای برنامه را به سمت کارهای تولیدی در کنار اجرای زنده ببریم....banan ...

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نمیشودکه بهارازتوسبزتر باشدنمیشودکه تو باشی ومن عاشق تونباشم در تاریخ 1393/12/25 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

***
به جای من.. نفس بکش... تو تک تک دقایقم..
میخوام.. که باورم کنی... وقتی میگم که عاشقم..
به خاطر منم.. شده مراقب خودت باش...
میخوای به فکر من باشی... مواظب خودت باش...

من میتونم.. برای تو... یه عمر خدا خدا کنم..
برم تو تنهاییامو فقط تورو دعا کنم..
دوای درد آدما زمزمه ی اسم خداست
ذکر خدای مهربون جوهر نسخه ی شفاست

///دنیای من.. بدون تو همیشه چیزی کم داره
شادی حرومه واسه من.. وقتی دله تو... غم داره
هزارتا جون که چیزی نیست برای من که عاشقم..
به من همیشه تکیه کن... منی که با تو صادقم..////

من با همین تن نحیف درد و بلاتو میخرم..
من دل دریایی دارم آب گذشته از سرم..
تا اونجایی که جون دارم حریف غصه ها میشم..
نترس اگه کم بیارم قد خدا خدا میشم..

////به خاطر منم شده مراقب خودت باش...
میخوای به فکر من باشی مواظب خودت باش...///////////


***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط salina در تاریخ 1393/12/25 و 13:04 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشید میگم بهشون
من که بی صبرانه منتظرم @-}--


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 5577
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 1,365
  • باردید دیروز : 2,592
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,365
  • بازدید ماه : 27,909
  • بازدید سال : 208,984
  • بازدید کلی : 5,855,709
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..