loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 1280 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (9)

 

عکسهای تولد قبیله برای احسان علیخانی ..پاییز 93..

 

سلام..ادامه ی عکسهای تولد قبیله برای احسان علیخانی در پاییز 93 رو میتونید در ادامه ی مطلب دریافت کنید..ایشالا عکسهای کامل البوم رو هم میگذاریم..

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1394/05/19 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

از این تیپ اقا احسان خیلی خوشم میاد

این نظر توسط یک طرفدار در تاریخ 1393/09/24 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

سلام salinaآره همه طرفداراش حسودی میکنن.ممنوون از سایت زیباتون اگه میشه عکس های جدید تر بزارید.شکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/09/19 و 18:41 دقیقه ارسال شده است

***
///به یاد رفتنت... هرشب به راهت خیره می مونم..

چه حالی دست من.. دادی... من از لطف \"تو ... \" ممنونم..

به بد حالی من افتادم من از تنهایی ترسیدم..

///تقاص رفتنت رو من دارم تنهایی پس میدم..///

تو که پای قسم خوردن همیشه اسممو بردی...

کسی که عاشقت بودو خودت از پا در آوردی...

شریک لحظه های من شریک قلب کی میشه...؟

برات فرقی نداشت انگار غرورم بی تو زخم می شه..


**///***مهم نیست بی \"تو...\" آینده.... چه دردی رو به من.. میده.....***///***

***\"\"\"***چه فرقی میکنه تقدیر.... چه خوابی رو واسم.. دیده.......***\"\"\"***


***

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/09/17 و 21:53 دقیقه ارسال شده است

***
نمیگم من.. زدم احساسمو کشتم..

نمیگم بعد\" تو... \" خالی شده پشتم..

نمی گم تا ابد یادت نمی افتم..

\"\"\"فقط میگم جدایی رو پذیرفتم..\"\"\"


***


شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/09/13 و 15:43 دقیقه ارسال شده است

***
\"\"\"***سراغی از ما.. نگیری... نپرسی... که چه حالی ام..***\"\"\"
عیبی نداره میدونم باعث این جدایی ام..

\"\"\"رفتم.. شاید که رفتنم .. فکرتو ... کمتر بکنه\"\"\"
***نبودنم.. کنارتو... حالتو ...بهتر بکنه***

لج کردم با خودم آخه حست به من عالی نبود...
احساس من.. فرق داشت باتو ... دوست داشتن خالی نبود......

\"باختن تو این بازی واسم.. از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملش عشقت به من کم شده بود.....

********رفتم.. ولی قلبم.. هنوز ....هواتو ... داره شبو روز......*********
********من.. هنوزم عاشقتم .. به دل میگم.. بساز.. بسوز..**********

بازم دلم.. گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره بنور چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو .. میکشه آروم
چه حالی داریم امشب بیاد تو... من.. و بارون........

***


شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط salina در تاریخ 1393/09/05 و 19:42 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون بخاطرعکسا..خیلی زیبا بودن..به اقا سعید هم حسودیم شد ولی میدونم خیلی بهشون خوش گذشته ایشالا هممممیشه شاد باشن..شکلک

این نظر توسط saeideh در تاریخ 1393/09/05 و 1:17 دقیقه ارسال شده است

سپاس از همه دوستانی که زحمت کشیدن برا این اتفاق خوب. ایشالا آقای علیخانی هم همیشه سرزنده و سلامت باشن شکلک

این نظر توسط یک طرفدار در تاریخ 1393/09/04 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

سلام به کسایی که احسان رو دوست دارن . عجب، چه ژسی وااااای.....ازتون ممنون به خاطر عکس ها.... اگه میشه عکس بچگی اقا احسان هم بزااااارین...ممنون میشم اگه بزارین.شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط یک طرفدار در تاریخ 1393/09/04 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

سلام به کسایی که احسان رو دوست دارن.باااااااااااازززززم ممنوووون از سایت خوبتون خیلی ممنون که عکسای جدیدی میزاریدشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 222
  • بازدید امروز : 549
  • باردید دیروز : 4,252
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 10,916
  • بازدید ماه : 44,814
  • بازدید سال : 268,994
  • بازدید کلی : 5,915,719
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..