loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 565 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (10)

 

دانلود کلیپ نشست خبری اعجوبه ایرانی با حضور احسان علیخانی...

 

سلام..دانلود کلیپ نشست خبری اعجوبه ایرانی با حضور احسان علیخانی..الناز رجبیان..زهرا شهابی..

 به ادامه مطلب تشریف بیارید ....

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یک طرفدار در تاریخ 1393/08/16 و 12:03 دقیقه ارسال شده است

سلام سلام به روی ماهتون سلام به اونایی که احسان رو دوست دارن آقا احسان این حرف دلمه چند وقتیه میخواستم بنویسم ولی ننوشتم آقا احسان خواهشم اینه به مادر گلتون بیشتر اهمیت بدین نه اینکه اهمیت نمیدین آخه هر عکسی میبینم با رفقاتونین یا داخل شهر دیگه یا کشور دیگه با دوستاتون انداختین مادر شما هم جای مادر من دوستون دارم انشالا خدا آبرویی که بهت داده هیچ وقت ازت نگیره تولدت مبارک ممنون از زحماتتون در ماه عسل وانشالا تیمتون برنده بشه موفق باشین تولدت مبارک ای بهترین بهترین ها .........

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/08/15 و 23:32 دقیقه ارسال شده است

********************
من ..دلم خوش است به همین بودن های کنارهم.....!
از راه دور!
از نوع مجازی!
از جنس بی ریا!
وگرنه دنیای واقعی من.. یکنفریست...

***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/08/15 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

*******************

شاید برای تو... فراوان باشند

کسانی که اندازه ی من.. دوستت دارند

اما برای من ..

کم که نه هیچ!

وجود ندارد کسی که اندازه ی (تو...)

دوستش داشته باشم..

***
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mahsa در تاریخ 1393/08/15 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

امروز۹۳/۸/۱۵ تولد عشقم احسان تبریک می گم بهش از هحین جا:-)

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/08/15 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

*********************

کنارت نبودم.. حواسم بهت بود..

از عمق وجودم حواسم بهت بود..

همیشه برای تو دلتنگ بودم..

تو اون لحظه هایی که کمرنگ بودم..

حواســـــــم بهت بود...

حواســـــــم بهت بود...

حواسم بهت بود که غمگین نباشی...

که از غم نپاشی...

حواســــم بهت بود که قلبت نلرزه...

که اشکت نلغزه ... ، حواســــم بهت بود...

حواســــم بهت بود...


چقد گریه کردم..، چقد غصه خوردم..

کنارت نبودم.. برای تو... مردم..

تو روزای دوری حواسم بهت بود...

همیشه یه جوری حواســم بهت بود...

حواســــم.. بهت بود..

حواســــم بهت بود...

***
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/08/15 و 20:44 دقیقه ارسال شده است


********************

امروز سالروز تولد توست... ومن هدیه ای برایت نخریدم..

قطعا انچه خریدنی است لایق تونیست...

شادبودن رابرایت هدیه میفرستم..

تا در هرلحظه از شادیهایت مرا.. نیز یاد کنی...

***
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/08/15 و 10:40 دقیقه ارسال شده است

***

\"\"\" کسی جاتو نمیگیره تو قلبم ..

\"\"\" پناهی غیر آغوشت ندارم ..

\"\"\" صدامو میشنوی... این التماسه

\"\"\" ********** تو تنهایی ... ولی تنها نذارم ... ***********\"\"\"

***

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/08/14 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

***
زیبا ترین تولد ها ، آن هائیست که در رویا برای کسی میگیریم..

که عاشقانه دوستش داریم...

تولدت مبارک...

***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/08/14 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

***
دلم میخواد بدونی... تو این همه ستاره

هیچ کی اندازه ی من ..نگاتو دوست نداره

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره ...

اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . . . .

***
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سمیرا(..) در تاریخ 1393/08/09 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

السلام علیک یا ثارالله.....

دست خودم نبود اگر عاشقت شدم..
باور نمي کنم!نه مگر عاشقت شدم..!؟
سيني به دست رد شدم از نو نهالي ام..
در هيئت محل به نظر عاشقت شدم..
از سفره هاي نذري مادر شروع شد
با عکسي از ضريح قمر عاشقت شدم..
سينه به سينه عشق تو را ارث برده ام..
من از دعاي خير پدر عاشقت شدم..
آقا زهير ديگري امروز آمده
دست مرا بگير وببر...عاشقت شدم..
خون گريه مي کنم ز فراق تو حق بده....
من جاي دل ز راه جگر عاشقت شدم..
بر طالعم نوشته شده \"عاشق الحسين\"
دست خودم نبود اگر عاشقت شدم...

عــ♥شق یـکـ سـینـه و هـفتــاد و دو سـر مـیخـواهـد...
بـچـه بـازیـسـتــ مــگـر عــ♥شق ،↩جــ◆ـگر مـیـخـواهـد ...

***شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 222
  • بازدید امروز : 274
  • باردید دیروز : 4,252
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 10,641
  • بازدید ماه : 44,539
  • بازدید سال : 268,719
  • بازدید کلی : 5,915,444
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..