loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 688 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (13)

 

 

احسان علیخانی جمعه 7 شهریور در خوشا شیراز..

 

 

سلام..احسان علیخانی جمعه 7 شهریور در برنامه خوشا شیراز..این برنامه صبح جمعه از شبکه ی استانی فارس به روی انتن میره..

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/06/07 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

یکـــ نفر بودنـم.. نشــان از تنهــاییـم نیستـ..

یکــــــــــــــــــــــــ نفرم..؛

*چــــون خـدا برای مـن کافیستــــــــــــــــ...*

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/06/07 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

جه قدر خوبه که پا میذارم روی احساس دلتنگیمو..
خودم رو سرگرم شعرها میکنم..
و چه قدر چه قدر بده که نمیتونم همینطور خوب ادامه بدم.. ***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/06/07 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

انگاری من زیادی ام .. دیگه واسه تو عادی ام..
دیگه منو دوست نداری.. بگو واسه تو من چی ام..
چرا فرق نداره بود و نبود من برات...
دیگه تمومه عشقمون حرفی نمونده تو چشات...
می خوام برم از پیش تو ازم نمی خوای بمونم..
دوستم نداری به خدا دوستم نداری می دونم..
چرا برات فرق نداره بهم نمی گی که نرو...
اونی که تنهات می ذاره هنوز دوستت داره تو رو...

انگاری از گذشته مون از اون دل شکسته مون.....
چیزی یادت نمونده و دلت می خواد بگی برو...
دیگه بازی بسه می رم بدونی عاشقم..
دیگه تو راحتی گلم...تمومه من دارم می رم..
می خوام برم از پیش تو ... ازم نمی خوای بمونم..
دوستم نداری به خدا دوستم نداری می دونم..
چرا برات فرق نداره بهم نمی گی که نرو..
اونی که تنهات می ذاره هنوز دوستت داره تو رو... ***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط گل سيما ماه زاده در تاریخ 1393/06/07 و 17:05 دقیقه ارسال شده است

اگر سلوكي معرفيش نميكرد شك ميكردم احسان عليخاني ماه عسل باشه.....

این نظر توسط afsane در تاریخ 1393/06/07 و 16:16 دقیقه ارسال شده است

راتی چرا عضویت سایت فعال نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط afsane در تاریخ 1393/06/07 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

بانظرت موافقم مهساجون-به نظر منم اصلا خوب نبود

این نظر توسط mahsa در تاریخ 1393/06/07 و 12:58 دقیقه ارسال شده است

من امروز برنامرو دیدم واز این که احسانو میبینم خوشحالم ولی احسان رفتارش هزار درجه با اون موقع برنامه خودش فرق میکرد اصلا خوشم نیومد خیلی بیخودی خود خواهه این جوری طرفداراشو از دست میده زشته اقا احسان درضمن اگه خوابت میاد بگیر بخواب واااااا

این نظر توسط marzieh در تاریخ 1393/06/07 و 10:42 دقیقه ارسال شده است

من الان خوشاشیراز نگا میکنم کو احسانو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/06/06 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

یکی همیشه هست ... که عاشق منه..

نگام که می کنه پلک نمی زنه...

تنهاست خودش ولی تنهام نمی ذاره...

دریا که چیزی نیست عجب دلی داره...

با گریه هام میاد غمام و حل کنه..

نزدیک میشه تا من و بغل کنه...

از آسمون شهر خیلی پایین تره...

در و که وا کنم خدا پشت دره...

چشمام و بستم از کنارش رد شدم..

چشماش و بسته تا نبینه بد شدم..

هر کاری می کنم ازم نمی گذره...

حسی که بین ماست از عشق بیشتره.....

چشمام و بستم از کنارش رد شدم..

چشماش و بسته تا نبینه بد شدم..

هر کاری می کنم ازم نمی گذره...

حسی که بین ماست از عشق بیشتره.....


نا مهربونی با دلم نمی کنه...

به هیچ قیمتی ولم نمی کنه...

یه قطره اشکم و که می درخشه باز..

بهونه می کنه منو ببخشه باز...

چشمام و بستم از کنارش رد شدم..

چشماش و بسته تا نبینه بد شدم..

هر کاری می کنم ازم نمی گذره...

حسی که بین ماست از عشق بیشتره.....

چشمام و بستم از کنارش رد شدم..

چشماش و بسته تا نبینه بد شدم..

هر کاری می کنم ازم نمی گذره...

حسی که بین ماست از عشق بیشتره..... ***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/06/06 و 11:53 دقیقه ارسال شده است

ﺗﻤﺎﻡ ﺳﺘﺎﺭﮔﺎﻥ ﺭﺍ ﻫﻤﺴﺎﻳﻪ ﺗﻮ ... ﺧﻮﺍﻫﻢ ﻛﺮﺩ..

\" ﺗﺎ ﻣﺎﻩ ﺑﻮﺩﻧﺖ... ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﻛﻨﻢ.. \"

*** شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 212
  • آی پی دیروز : 222
  • بازدید امروز : 635
  • باردید دیروز : 4,252
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 11,002
  • بازدید ماه : 44,900
  • بازدید سال : 269,080
  • بازدید کلی : 5,915,805
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..