loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 281 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (11)

 

همکاری با سایت قبیله ....

 

سلام..با نزدیک شدن به ماه عسل 93 و طبیعتا پوشش با کیفیت و پر پیمون برنامه سایت قبیله از رفقایی که میتونن 30 روز ماه عسل رو در زمینه های دانلود کامل برنامه..دانلود کلیپهای قسمتهایی از برنامه..عکسهای کامل برنامه..خلاصه ی نوشتاری برنامه و یا هر چیزی دیگه ای که مربوط به پوشش کامل برنامه هستش با سایت قبیله همکاری بکنن..

 

در صورت تمایل همکاری ، لطفا فقط فقط در سایت قبیله اعلام کنید

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahsa در تاریخ 1393/03/29 و 9:31 دقیقه ارسال شده است

سلام منم هستم
تا جایی که بتونم کلیپارو آماده می کنم

این نظر توسط fargoli در تاریخ 1393/03/26 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

سلام منم هستم .لوگو هم طراحی میکنم .فقط تا کی میشه ارسالش کنم . همکاری هم میکنم 100%
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/03/25 و 23:22 دقیقه ارسال شده است

یادته بهم گفتی منتظرم باش...
برمیگردم...
من منتظرت موندم .. ولی انگارتومنویادت رفت... *** شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط zahra eskandarian در تاریخ 1393/03/25 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

سلام من نویسنده هستم و حاضرم تمام قسمت های ماه عسل و بنویسم
حاضر به همکاری هستم و سعی میکنم بهترین باشم تو نوشته هام براتون

این نظر توسط fatemeh در تاریخ 1393/03/25 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

منم تا جایی که بتونم هستمشکلکمرسی

این نظر توسط mahdieh s در تاریخ 1393/03/25 و 11:04 دقیقه ارسال شده است

سلام من هستم

این نظر توسط فريناز درود در تاریخ 1393/03/25 و 10:19 دقیقه ارسال شده است

من ميتونم كليپ هايي از قسمت ها برنامه اماده كنم ولي نميدونم كيفيت شون چه طور بشه چون از روي تلوزيون ميتونم فيلم بگيرم

این نظر توسط masoumeh در تاریخ 1393/03/24 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

من همکاری میکنم سعی میکنم فیلم وعکس بفرستم براتون

این نظر توسط عاطفه در تاریخ 1393/03/24 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

خيلي دلم ميخواست بيشتر از سالاي قبل باشم و در اين ماه خوشگل
باهاتون همكاري كنم
ميدونم من هر قدر هم كمك كنم بازم ب گرد باي دوستان و خود اقا سعيد نميرسم ولي متاسفانه وقتم خيلي كمه
من سال بعد كنكور دارم واس همين شايد نتونم متداول كمكتون كنم ولي قول ميدم كنار نكشم
تا ته اش هستم
تا جايي ك بتونم بهتون كمك ميكنم از هر طريقي ك شده باشه
سعي ميكنم مثل بار سال خبر بنويسم براتون
نظرات در مورد ماه عسل در سر تا سر دنياي مجازي و مجلات و مطبوعات
نهايت تلاشمو ميكنم
ممنونم از همه ك از الان دارن خودشونو واسه ي ماه عسل 20 اماده يكنن
دوستتون دارم
يا علي

این نظر توسط عاطفه در تاریخ 1393/03/24 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

خيلي دلم ميخواست بيشتر از سالاي قبل باشم و در اين ماه خوشگل
باهاتون همكاري كنم
ميدونم من هر قدر هم كمك كنم بازم ب گرد باي دوستان و خود اقا سعيد نميرسم ولي متاسفانه وقتم خيلي كمه
من سال بعد كنكور دارم واس همين شايد نتونم متداول كمكتون كنم ولي قول ميدم كنار نكشم
تا ته اش هستم
تا جايي ك بتونم بهتون كمك ميكنم از هر طريقي ك شده باشه
سعي ميكنم مثل بار سال خبر بنويسم براتون
نظرات در مورد ماه عسل در سر تا سر دنياي مجازي و مجلات و مطبوعات
نهايت تلاشمو ميكنم
ممنونم از همه ك از الان دارن خودشونو واسه ي ماه عسل 20 اماده يكنن
دوستتون دارم
يا علي


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 222
  • بازدید امروز : 707
  • باردید دیروز : 4,252
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 11,074
  • بازدید ماه : 44,972
  • بازدید سال : 269,152
  • بازدید کلی : 5,915,877
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..