loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
foofool بازدید : 222 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

واااااااااااااااااااي بچه ها دارم از زور هيجان سكته مي كنم....

امشب بهترين شب زندگيم بود....انقدر بهم تو كنسرت خوش گذشت كه اصلا خواب به چشم نمياد

امشب با همه سرما و برف و ترافيكي بود خودم رسوندم به كنسرت...سانس دوم بودم

اول يه چند دقيقه اي تو سالن انتظار صبر كردم كه ببينم از بچه هاي ماه عسل كسي رو مي بينم يا نه...حتي كلي چشم چرخوندم ببينم روزبه بماني هست يا نه

ديگه كم كم داشتم نااميد ميشدم كه يهو چشمم خورد به ميلاد پيوندي كه پشت كيوسك منتظر وايساده بود تا مسئولي كه پشت ميز بود بليطاشو بده...با ديدن ميلاد پيوندي ديگه خيالم راحت شد كه همه بچه ها هستن...ديگه حالا يكي بايد قيافه تابلو منو جمع مي كرد...خدا شاهده نيشم كه تا بنا گوش باز بود ...چشمامم مثل تلسكوپ اينور و اونور و ديد ميزدنیشخندزبان

يه چند دقيق گذشت كه ديدم مونا برزويي با همسرش جلوم وايسادن...

يه كم اين پا و لون پا كردم تا بتونم اونايي كه با هام بودن و راضي كنم يكم ديگه ام بيرون وايسيم كه يهو ديدم محمد پيوندي ام از در اومد تو...هر چي چشم چرخوندم عمو رو نديدم فقط يهو به خودم اومدم ديدم دنبال محمد پيوندي راه افتادم رفتم تو سالنخنده

بعد با صداي جيغ و داد همراهام كه ميگفتن صندليمون كدومه به خودم اومدم و بليزارو از كيفم در آوردم و رفتيم به سمت صندلي هااااااااااا كه حالا اگه گفتيد چي ديدم؟؟؟؟

دقيقا رديف جلوي من حامد ميرفتاحي ، رضا توكلي ، مرتضي محمدي و محسن نجفي البته همراه با زوجين محترمشون نشسته بودن......يعني منو ميگي داشتم بال درمياوردم.نیشخندنیشخندنیشخند

تمام مدت كنسرت من هواسم به اينا بود ...به اينكه دارن چيكار مي كنن ...چه تيكه هايي ميندازن...اصلا نميدونين چه كيفي داد...وقتي مهدي يراحي شروع كرد به خوندن آهنگ سازش و هرجاي دنيايي بايد بودين و حالشونو ميديدن...من كه اشك تو چشام جمع شده بودگریه

البته قبل از خوندن اين دوتا آهنگم مهدي يراحي گفت مي خوام يكي از بهترين دوستامو بهتون معرفي كنم كه خيلي نقش مهمي تو شكل گيري آلبوم من داشته و هميشه تكيه گاه من بوده....يه دوست كه من از زماني كه باهاش آشناشدم برام از معرفت هيچي كم نذاشته و حق برادري به گردن دارم والانم فكر كنم بهترين مجري تلويزيونه....حالا خودتون بگيد اسمش چيه؟؟؟؟؟ همه هم داد زدن احساااااااااااااااااااااااااان عليخاني

بعدشم عمو از جاش بلند شد...به همه تعظيم كرد دستشو رو قلبش گذاشت و به طرف جمعيت گرفت...

بقيه اش رو ديگه بپرسيد تا بگم چون ديگه ذهنم ياري نوشتن نمي كنه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 323
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 867
  • باردید دیروز : 1,366
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,285
  • بازدید ماه : 48,183
  • بازدید سال : 272,363
  • بازدید کلی : 5,919,088
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..